fredag den 9. marts 2012

Træt gange to

Har prøvet 27 bh'er idag. Og burde nok bare have bedt en af de ti ekspedienter jeg stødte på om at hjælpe mig med at finde den rigtige størrelse. Men altså prøverum har bare sådan en ækel belysning. Og jeg har inhaleret chokolade det sidste halve år. Så det virkede lidt for grænseoverskridende hvis en eller anden fremmed trunte skulle måle på mig.
Så istedet støvede jeg samtlige undertøjsforretninger i nærheden (og to langt væk) igennem.
Og så viste det sig at jeg bare skulle være gået i h&m fra starten. Det er godt nok skodkvalitet men i det mindste lavede de ikke flere deller på mig end højst nødvendigt.

Jeg har tilsyneladende tabt min hjerne et sted. Imorges på arbejdet skulle jeg lige starte med noget useriøst men yderst vigtigt, nemlig at få bestilt noget så eksotisk som en bademåtte hos h&m på nettet (fornemmer et mønster?). Lige pludselig havde jeg sendt en ordre afsted på omkring 800kr. Uden at have bestilt nogen bademåtte.. bliver lidt træt af mig selv nogen gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar