mandag den 12. marts 2012

Og ud af døren med mig..

Har slet slet ikke råd til at lave lektier herhjemme..
Igår aftes mens jeg burde have arbejdet købte Yndlingssøster og jeg da lige en rejse sydpå til august. 5 dage i Spanien, mm I like! Tværs hen over min 25 års fødselsdag. Så nu er jeg åbenbart sådan en der stikker af på sin fødselsdag..
Men hvad sjov er der også ved at have fødselsdag på en mandag hvor alle andre alligevel også er ude at rejse?


I lørdags fik jeg min lækre forkælelsespakke fra CityChick. De lækreste chokolademandler fra Summerbird og så en helt fantastisk neglelak!
Så kunne man jo tro at jeg havde fået nok neglelak for nogen dage.. But oh no.. Forleden dag så jeg jo ovre hos PynteMynthe at der findes billige neglelakker (neglelak's? Hvad hedder det?) på nettet og med fri fragt i weekenden. Ja jeg glemte jo så at bestille i weekenden, så nu var jeg i stedet nødt til at bestille 6 forskellige farver for at score den der frie fragt.. Flot! Virkelig nødvendigt hva', fattigrøv!?

Nu må jeg hellere komme væk fra nettet inden det går mere galt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar