søndag den 4. marts 2012

Endnu en overspringshandling til samlingen

Det gik ellers lige så godt med at være fornuftig og læse lektier. Eller altså i hvert fald mellem kl. 12 og 15. Man skal jo lige varme op til at komme i gang. Og så skulle jeg bare lige skifte hvilket kursus jeg skulle læse til der kl. 15. Og så gik det galt. Så nu har jeg i stedet brugt halvanden time sammen med en bøtte Haagen-Dazs og en masse blogs (jaja, ikke engang min egen blog kunne jeg finde ud af at bruge tiden på..).

Nå men i fredags skete der jo det fantastiske at jeg vandt min første give-away ovre hos CityChick. Jo jo, så nu er der simpelthen en neglelak og nogle lækre Summerbird mandler på vej til mig. Mmm I like!

Oh yes, jeg er stadig hjemløs og nu med en indflytningsdato der er rykket helt hen til påske. Men tiden går nok alligevel rimelig hurtigt for om under to uger smutter jeg ned til varme, shopping og fantastiske bygninger i Dubai. Sammen med Mor og Yndlingssøster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar